hoe open je een gecodeerd document in word?

ik heb lang geleden een document in word geschreven en met een password beveiligd.
naam en password zijn bekend, maar ik kan het niet meer openen het is naam.docx en ik zie alleen een blauw scherm.
in het verleden werd er naar het password gevraagd, maar dat is er nu niet meer bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (2)

Ik weet niet of dit helpt:

Klik op Opties in het menu Extra en klik vervolgens op het tabblad Algemeen.
Schakel het selectievakje Conversie bevestigen bij openen in.
Sluit het gecodeerde bestand en open het opnieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Mr Tomaat, bedankt voor uw antwoord, maar helaas heb ik niet de meldingen die u noemde. dus kan ik er niets mee
probleem is wel opgelost, op een oude PC lukte het wel om het bestand te openen.
Trucje dat bij mij eerder werkte: hernoem het bestand naar .doc . Als het goed is vraagt hij dan weer naar het password
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Javaansezware,
bedankt voor uw antwoord, maar helaas uw truukje werkt niet. ik heb het probleem opgelost door het bestand op een oude computer te zetten. daar kon het wel worden geopend.