Mag ik wollen truien met een gewoon fijnwasmiddel in de wasmachine stoppen in een wolwasprogramma? Of moet ik een wolwasmiddel gebruiken?

Eerder is een vraag gesteld over wolwas met een bontwasmiddel. Daar waren de opvattingen verdeeld over. Maar nu gaat het over een fijnwasmiddel.

9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ja dat mag, de meeste fijnwasmiddelen zullen de trui nietbederven.
Persoonlijk gebruik ik wel een wolwasmiddel op lage temperatuur want ik wil het risico niet lopen dat ik toevallig eenfijnwasmiddel tref dat wel de wol aantast.